تبیان، دستیار زندگی
ند   حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید قم، در پی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه سقوط هواپیما، این حادثه دلخراش را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت. به گزارش خبرنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهدای سانحه هوایی سپاه، قربانیان اسلام بودند

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید قم، در پی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه سقوط هواپیما، این حادثه دلخراش را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار تبیان به  نقل از رسا، حضرت آیت الله   نوری همدانی طی پیامی شهادت گروهی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.
متن كامل این پیام بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
سانحة هوایی روز گذشته كه موجب فقدان شهادت‌گونة جمعی از حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و جهادگران صدیق و شجاع و مخلص اسلام گردید موجب نهایت تأسف شد.
امت اسلامی ایران این چهره‌های تابناك و مخلص را خوب می‌شناسند و می‌دانند كه این پیشتازان عرصة جانبازی همچون یاران همسنگرشان آرزویی جز نثار جان در راه جانان و تقویت شجرة طیبة اسلام انقلابی با خون خویش نداشتند كه در آستانه عید قربان، قربانی اسلامی عزیز شدند. آنان كه به فوز عظیم نائل و به كوی یار پیوستند و عند ربّهم یرزقون.
اینجانب با كمال تأسف و تأثر این حادثة دلخراش را به محضر محترم فرماندهی كل قوا و رهبر عظیم الشأن اسلامی دامت بركاته و امت شهید پرور و بویژه سپاهیان سلحشور و قهرمان و خانواده‌های محترم این عزیزان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آنان علوّ درجات و برای خانواده محترمشان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.