تبیان، دستیار زندگی
ند  نمازعید قربان در اصفهان ، صبح امروز در میدان امام اصفهان ،به امامت آیت الله طباطبا یی و با حضور سفرای كشورهای اسلامی برگزار شد. به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ، در این مراسم كه همزمان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفرای كشورهای اسلامی نماز عید قربان را در پایتخت فرهنگی جهان اسلام اقامه كردند

نمازعید قربان در اصفهان ، صبح امروز در میدان امام اصفهان ،به امامت آیت الله طباطبا یی و با حضور سفرای كشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان از اصفهان ، در این مراسم كه همزمان با آغاز رسمی سال نكوداشت اصفهان ، به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد ،جمعی از سفرای كشورهای اسلامی در كنار مردم خداجوی اصفهان به اقامه نماز عید قربان پرداختند.

آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان،در خطبه های نماز با اشاره به انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تقدیم شهدای گرانقدر در تمام عرصه های انقلاب را از افتخارات اصفهان دانست ویاد و خاطره سردار شهیدحاج احمد كاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه را گرامی داشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از اصفهان به عنوان شهر با افتخارات بزرگ یاد كرد و عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام را زیبنده این شهر و مردم خوب آن دانست و افزود:انشاءالله در این یكسال بتوانیم آنطور كه شایسته جمهوری اسلامی است ادای تكلیف نمائیم.