تبیان، دستیار زندگی
اه  آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان ، در پیامی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه در سانحه هوایی را تسلیت گفت. به گزارش خبر گزاری  تبیان به نقل از شبستان از اصفهان ، متن پیام بدین شرح است: &...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام آیت الله مظاهری به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان ، در پیامی شهادت جمعی از فرماندهان سپاه در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبر گزاری  تبیان به نقل از شبستان از اصفهان ، متن پیام بدین شرح است:

'' انا لله وانا الیه راجعون'' خبر تأسف انگیز فقدان شهادت گونه سردار نامدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سر لشكر احمد كاظمی و جمعی از فرماندهان وافسران سپاه ، موجب تلخ كامی وتألم بسیار شد.
آن سردار رشید ، یادگار ارزشمند دفاع مقدس و فرماندهان لایق و با تدبیر برای نظام اسلامی بود و سرانجام در راه خدمت به این نظام مقدس و در مسیر انجام وظایف دینی و انقلابی به لقاء حضرت حق شتافت و روح بلند او و همراهان تلاشگرش اینك در جوار قرب الهی و در ضیافت شهیدان و همرزمانشان آرام گرفته است .
این جانب ضمن عرض تسلیت این حادثه دردناك به محضر حضرت بقیةالله العظم ( ارواحنا فداء) و فرماندهی معظم كل قوا و بلاخص ، بازماندگان و همكاران و همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از خداوند سبحان برای آنان اعتلای درجات معنوی و فیض ابدی و برای خانواده های مصیبت زده آنها صبر و سكینه و بردباری و پاداش و اجر بی پایان مسئلت می كنم و امیدوارم با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان مربوطه ، از پیش آمدن چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.
اگر چه همه ما به مقدرات الهی رضایت داریم و از پیشگاه او طلب كمك و رحمت می كنیم .


''والسلام علیكم وعلی جمیع شهدا ورحمة الله و بركاته''
حسین المظاهری 20/10/84