تبیان، دستیار زندگی
ست نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: استكبار جهانی با شعار حقوق بشر گستاخانه در نقاط مختلف جهان از جمله عراق و فلسطین به كشتار مردم مظلوم مشغول است و سردمداران دنیا علی‌رغم آگاهی از این جنایات سكوت كرده‌اند. حجت الاس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استكبار به نام حقوق بشر در حال كشتار ملت‌هاست

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: استكبار جهانی با شعار حقوق بشر گستاخانه در نقاط مختلف جهان از جمله عراق و فلسطین به كشتار مردم مظلوم مشغول است و سردمداران دنیا علی‌رغم آگاهی از این جنایات سكوت كرده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان كه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، افزود: در حالی كه سال‌ها از پایان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و جنایات امریكایی‌‌ها بر همگان روشن شده است هم اكنون هم بدون خجالت به جنایات خود در عراق و فلسطین ادامه می‌دهند ولی خوشبختانه مردم روز به روز آگاه‌تر می‌شوند و حتی در خود امریكا هم بر ضد این سیاست‌های غیر انسانی تظاهرات و مخالفت كرده‌اند و اعلام نموده‌اند بوش احمق‌ترین رئیس‌جمهور امریكا است.
خطیب جمعه اصفهان اضافه كرد: در حالی كه در سازمان‌ ملل گفته‌اند در هیچ كجای دنیا بهتر از اسرائیل حقوق بشر رعایت نمی‌شود، حدود 3 هزار زندانی دربند رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا كرده‌اند و همه دنیا خفه شده‌اند و سكوت كرده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با گرامیداشت یاد شهدای 17 شهریور و سالروز كشتار مردم مظلوم تهران به دست دژخیمان رژیم سفاك پهلوی در سال 57 گفت: بدنبال اعتراضات و راهپیمایی‌های سراسری مردم ایران علیه رژیم دست نشانده طاغوت، شاه با تغییر دولتش و انجام برخی از اقدامات فریبكارانه مثل آزاد كردن زندانیان سیاسی و انجام امور دینی قصد خاموش كردن قیام مردم مسلمان ایران را داشت كه با افشاگری حضرت امام ـ ره ـ ناكام و به خشونت متوسل گشت. وی ادامه داد: روز هفدهم شهریور سال 57 تظاهرات مردم را در تهران به خاك و خون كشید و حدود چهار هزار زن و مرد را قتل عام كرد تا با ایجاد جو ترس و وحشت مانع از گسترش قیام مردمی شود ولی مردم بیدارتر بودند و با ادامه این مبارزات در سراسر كشور در بهمن ماه همان سال موفق شدن به رهبری امام خمینی ـ ره ـ انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
خطیب جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنانش سالروز رحلت حضرت زینب ـ س ـ را تسلیت گفت و با اشاره به فضایل و سجایای این بانوی بزرگ اظهار امیدواری كرد كه زنان و دختران مسلمان از آن بانوی نمونه الگو بگیرند. وی افزود: حضرت زینب ـ س ـ بخاطر اعمال و عباداتش قدرت آینده‌نگری را پیدا كرده بودند و در روزهای سخت واقعه عاشورا حضرت سجاد ـ ع ـ را دلداری می‌دادند.
امام جمعه اصفهان در پایان سالروز شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی بدست منافقین كوردل را گرامی داشت.
منبع : رسا