تبیان، دستیار زندگی
ند  حضرت آیت الله العظمی شیخ جواد تبریزی از مراجع تقلید طی پیامی با محكوم كردن عملیات تروریستی كه منجر به شهادت زایران حرم حسینی (ع) شد، از همه شیعیان خواست با حفظ یك‌پارچگی خود، شر دشمنان اسلام را دفع نمایند. به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیعیان عراق با حفظ اتحاد، شر دشمنان را دفع كنند

حضرت آیت الله العظمی شیخ جواد تبریزی از مراجع تقلید طی پیامی با محكوم كردن عملیات تروریستی كه منجر به شهادت زایران حرم حسینی (ع) شد، از همه شیعیان خواست با حفظ یك‌پارچگی خود، شر دشمنان اسلام را دفع نمایند.

به گزارش تبیان به نقل از رسا، حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی روز جمعه طی پیامی ضمن اعلام این مطلب، این گونه جنایات را باعث رسوا شدن دشمنان دانست.
متن كامل این پیام بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
عظم الله لك الاجر یا ابا صالح المهدی (عج)
«به خاك و خون كشیده شدن جمعی عاشق و دل سوخته ولایت اهل بیت (ع)، زایرین كربلای معلی، لبیك گویان به ندای هل من ناصر ینصرنی امام شهیدان (ع)، به دست ناپاكان بی‌دین، و سر سپردگان منحرف، قلب عالم امكان حجت بن الحسن العسكری (عج)، و دلسوختگان و منتظران آن حضرت را بدرد آورد، خط سرخ شهادت افتخاری است كه معلم این مكتب، یعنی سید الشهداء امام حسین (ع) آن را ترسیم نمود، و به بشریت درس آزادگی و جوانمردی را یاد داد. آن حضرت با فدای جان خود در كربلا، حجت را بر همگان تمام نمود، و به انسان چگونه زیستن را شناساند، تداوم این خط سرخ همواره طالب فداكاری است كه دل سوختگان مكتب غنی اهل بیت (ع) با تحمل تمام خطرات و مشكلات، با اهداء عاشقانه جان خود در جهت برقراری نور ولایت از یكدیگر سبقت می‌گیرند، كور دلان و منحرفین از خط ولایت از عاقبت انجام این گونه جنایت‌ها غافلند، زیرا این گونه جنایات ضمن مفتضح كردن آنان، مردم را در راه پاسداری این خط سرخ راسخ و استوارتر خواهد كرد.
ما ضمن محكوم كردن این عمل وحشیانه، و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، و ابراز همدردی با آنان، همه برادران ایمانی را به حفظ اتحاد و یكپارچگی در دفع شر كید اعداء دین دعوت می‌نماییم.
خداوند متعال را به حق صاحب عصر و زمان حجت بن الحسن العسكری (عج) قسم می‌دهیم، كه كینه دشمنان را به خودشان برگرداند، و مؤمنین را در پناه و عنایت آن حضرت محفوظ دارد. آمین یا رب العالمین».