تبیان، دستیار زندگی
‌‌  نویسنده مشهور آلمانی با حمایت از طرح پیشنهادی رییس جمهوری اسلامی ایران در مورد انتقال اسراییل به اروپا یا امریكا تأكید كرد: این طرح تنها راه خاتمه دادن به مناقشه خاور میانه است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسراییل در ارو‌‌‌‌‌‌پا، تنها راه حل مناقشه خاورمیانه است‌‌

نویسنده مشهور آلمانی با حمایت از طرح پیشنهادی رییس جمهوری اسلامی ایران در مورد انتقال اسراییل به اروپا یا امریكا تأكید كرد: این طرح تنها راه خاتمه دادن به مناقشه خاور میانه است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، هنریك برودر در مصاحبه‌ با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح پیشنهادی دكتر احمدی‌‌نژاد رییس‌جمهوری اسلامی ایران، بهترین راه‌حل برای پایان‌دادن به جنگ و خون‌ریزی بین اسراییل و فلسطین در سرزمین‌های اشغالی است. وی افزود: جنگ در سرزمین‌های اشغالی پایان نمی‌یابد؛ مگر این‌كه اسراییل به اروپا منتقل شود و آلمان كه منشأ هولوكاست است، می‌تواند به این بحران خاتمه دهد.
این نویسنده آلمانی تأكید كرد: كشورهای عرب و مسلمان به حق، اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند و اروپا در رابطه با این مسأله كه بحران بزرگی در منطقه است، هیچ عكس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد و در این صورت، برای پایان‌دادن به این جنگ هیچ نقطه پایانی را نمی‌توان تصور كرد.
چندی پیش روزنامه شرق به نقل از بنگاه خبر پراكنی بی بی سی درباره مقاله این نویسندة آلمانی در روزنامه اشپیگل و در دفاع از طرح پیشنهادی دكتر احمدی ن‍ژاد نوشت: دفاع اشپیگل از احمدی نژاد طنز بوده است.
شایان ذكر است هنریك برودر بعدها در مصاحبه با بنگاه خبری بی بی سی بر موضع خود تأكید كرد.