تبیان، دستیار زندگی
ام  مسجدالحرام بامداد شنبه شاهد فریادهای «الله‌اكبر و الموت لامریكا و الموت لاسرائیل» هزاران زائر بود كه بر گرد خانه خدا طواف می‌كردند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، فریاد انزجار از امریكا و اسراییل، ازسوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فریادهای ضدامریكایی و ضداسرائیلی در مسجدالحرام

مسجدالحرام بامداد شنبه شاهد فریادهای «الله‌اكبر و الموت لامریكا و الموت لاسرائیل» هزاران زائر بود كه بر گرد خانه خدا طواف می‌كردند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، فریاد انزجار از امریكا و اسراییل، ازسوی صدها زائر عرب زبان آغاز شد.
شعارهای ضد صهیونیستی و ضد امریكایی زائران عرب به سرعت در میان طواف كنندگان بیت‌الله الحرام فراگیر شد و حدود ‪ ۱۰‬دقیقه اكثر زائران در حال طواف ندای توحیدی «الله‌اكبر» و فریاد انزجار از دشمنان اسلام را تكرار كردند.
زائران كه بسیاری از آنان قرآن بر دست داشتند، با مشتی گره كرده به زبان عربی فریاد می‌زدند: امریكا، شیطان اكبر و اسرائیل ، دشمن مسلمانان و همچنین یاایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا، و سپاه محمد برای آزادی قدس می‌آید را بارها تكرار كردند.
نیروی‌های پلیس و امنیتی بیت‌الله الحرام تنها ناظر تظاهرات ضدامریكایی و ضداسرائیلی طواف‌كنندگان بودند.
به گزارش ایرنا به نقل از شاهدان عینی برخی از مسلمانان فلسطینی در حین مشاهده ابراز همدلی سایر مسلمانان جهان در ابراز نفرت از صهیونیست‌ها اشك شوق ریختند.
مسلمانانی از كشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا، آفریقا، امریكا و اروپا با مشاهده این ابراز و احساسات به جمع طواف‌كنندگان پیوسته و از دشمنان اسلام اعلام انزجار كردند.