تبیان، دستیار زندگی
می ارتقاء علمی مبلغان مورد توجه جدی سازمان تبلیغات است معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه آموزش و افزایش اطلاعات تخصصی و عمومی مبلغان در طول سال مورد توجه است ، گفت : همواره شرایط به گونه ای است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتقاء علمی مبلغان مورد توجه جدی سازمان تبلیغات اسلامی

ارتقاء علمی مبلغان مورد توجه جدی سازمان تبلیغات است
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه آموزش و افزایش اطلاعات تخصصی و عمومی مبلغان در طول سال مورد توجه است ، گفت : همواره شرایط به گونه ای است که مبلغان در راستای رسالت خود و در مواجهه با مسائل مختلف ، آمادگی برخورد ، مقابله صحیح و پاسخگویی دقیق را داشته باشند .

حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه "مهر" اظهار داشت : آموزش و ارتقاء سطح علمی و عمومی مبلغان از سال 1381 ، هر سال به طور مستمر پیگیری و اجرا می شود .

وی با اشاره به کلاسهای آموزشی که برای این گروه برگزار می شود ، گفت : یکی از دوره هایی که این گروه طی می کنند ، دوره ای 36 واحدی است که طی آن با مواردی چون مخاطب شناسی ، روانشناسی جوانان ، روانشناسی تبلیغ ، آسیب شناسی تبلیغات ، آسیب شناسی عزاداری ، آسیب شناسی مداحی ، دشمن شناسی و ترفندهای مختلف دشمن ، بخوبی آشنا می شوند .

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی افزود : در بخشهای دیگر ، تمام مبلغان استانها ، در زمانهای مشخصی دوره های لازمی را که متناسب با شرایط روز است ، طی می کنند ، بعنوان مثال مسائل هسته ای و مطالب مربوط به آن یکی از مواردی است که غیر از دوره های آموزشی خاص ، برای افزایش اطلاعات و آگاهی های عمومی مبلغان ارائه می شود .

حجت الاسلام موسوی هوایی آموزش مبلغات را نیز از برنامه های مستمر و دائمی این معاونت اعلام کرد و گفت : مبلغات از طریق مرکز آموزشی کوثر ، پذیرش شده و با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل می شوند ، ضمن اینکه از سال گذشته فوق لیسانس نیز برای این گروه تعریف شده و خواهران مشغول به تحصیل در این مرکز باحضور در خوابگاهها و دیگر مراکز مربوط به خواهران ، رسالت تبلیغی و معرفتی خود را انجام می دهند .

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد : آموزش و افزایش اطلاعات تخصصی و عمومی مبلغان و مبلغات ، در طول سال مورد توجه سازمان تبلیغات است و با جدیت پیگیری می شود تا این گروه در راستای رسالت خود و در مواجهه با مسائل مختلف ، آمادگی برخورد ، مقابله صحیح و پاسخگویی دقیق را داشته باشند .