تبیان، دستیار زندگی
قنبر رستمی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر خلخال افزود: این گردشگران در قالب یک کاروان متشکل از 25 خودرو کمک دار و 50 جهانگرد اروپایی از مسیر جاده گردشگری ماسوله به خلخال به این شهرستان سفر کرده و پس از استراحت کوتاهی این شهرستان را به مقصد اردبیل ترک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رالی اتومبیل رانی گردشگران اروپایی از خلخال عبور می کند

قنبر رستمی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر خلخال افزود: این گردشگران در قالب یک کاروان متشکل از 25 خودرو کمک دار و 50 جهانگرد اروپایی از مسیر جاده گردشگری ماسوله به خلخال به این شهرستان سفر کرده و پس از استراحت کوتاهی این شهرستان را به مقصد اردبیل ترک می کنند.

بخش گردشگری تبیان
قنبر رستمی

وی گفت: کاروان گردشگران فرانسوی پس از حرکت از تهران از مسیر جاده ماسوله ، ماجولان ، کشال و کلور مرکز بخش شاهرود وارد این شهر شده و پس از بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه از طریق راه روستایی خلخال به لنبر ، بلوکانلو و میل آغاردان به سمت دریاچه نئور حرکت کرده و از مسیر راه این دریاچه خود را به شهر اردبیل می رسانند.
وی با بیان اهمیت این سفر در معرفی جاذبه های گردشگری خلخال گفت: لازم است هماهنگی مناسب برای برخورد خوب با گردشگران خارجی از طریق دستگاه های اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر معمول شود تا گردشگران فرانسوی با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.
قنبری همچنین با اشاره به اهمیت رونق صنعت گردشگری در توسعه پایدار منطقه و افزایش توان اقتصادی مردم همگان را به همکاری با اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در زمینه جلب توریسم فراخواند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .