تبیان، دستیار زندگی
ود   حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مدیران شبكه جهانی سحر كار آنها را بسیار حساس، مفید و وسیع ارزیابی كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا ا، آیت‌الله نوری همدانی افزود: یكی از موضوعاتی كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مزایای انقلاب اسلامی باید شناسانده شود

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مدیران شبكه جهانی سحر كار آنها را بسیار حساس، مفید و وسیع ارزیابی كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا ا، آیت‌الله نوری همدانی افزود: یكی از موضوعاتی كه در اسلام دارای فضیلت و اهمیت بسیاری است، مساله‌ی هدایت، راهنمایی و بیدار كردن مردم است و این وظیفه‌ی شماست.
وی با اشاره به اهمیت معرفی انقلاب اسلامی به دنیا گفت: مزایای این انقلاب باید شناخته شود. این انقلاب مزایای مهمی دارد كه آن را منحصر به فرد می‌كند.
این مرجع تقلید با اشاره به جنبه‌ی الهی انقلاب اسلامی ایران گفت: داشتن جنبه‌ی الهی در هیچ كدام از انقلاب‌ها وجود نداشته است، اما این انقلابی بود كه بر اساس اسلام و فرهنگ اهل بیت ایجاد گردید.
آیت الله نوری همدانی گفت: این مزیت بزرگی است كه یك طلبه از حوزه قم برخاسته و توانسته چنین تحول عظیمی را كه روز به روز بر گستردگی آن افزوده می‌شود، ایجاد كند.
وی هم چنین خواستار معرفی ایران به دنیا شد و ادامه داد: ایران خاستگاه انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) افزود: ایجاد انقلاب اسلامی یكی از دستاوردهای حضرت امام (ره) بود كه به دنبال آن دستاوردهای دیگری ایجاد شد.
وی ایجاد وحدت در میان مردم، احیای فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی، احیای هویت دینی، ایجاد خودشناسی، خوداتكایی و خودباوری را از مزایا و آثار بركات این انقلاب بر شمرد و افزود: این شجره طیبه‌ای است كه زمینه ساز ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) است.
شایان ذكر است شبكه جهانی سحر تنها شبكه تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران است كه برنامه‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی و تاریخی را به هفت زبان دنیا را آماده می‌سازد.