تبیان، دستیار زندگی
ود سلسله جلسات آشنایی با مهارت‌های زندگی اسلامی از امروز ۱۴ دی‌ماه در مسجد اعظم قم وابسته به آستانه مقدسه حضرت معصومه(ص) برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایکنا سید «احمد شمس» مسئول روابط‌عمومی آستانه مطه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهارت‌های زندگی اسلامی بررسی می‌شود

سلسله جلسات آشنایی با مهارت‌های زندگی اسلامی از امروز ۱۴ دی‌ماه در مسجد اعظم قم وابسته به آستانه مقدسه حضرت معصومه(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ایکنا سید «احمد شمس» مسئول روابط‌عمومی آستانه مطهر حضرت معصومه(س)  ضمن اعلام این خبر از مهارت‌های افزایش شادی و نشاط در خانواده، درك زیبایی‌های زندگی، ایجاد همدلی و همدردی در خانواده و مسئولیت‌پذیری و تسلط بر كار بعنوان محورهای بحث در این جلسات نام برد.
وی افزود: گذراندن بحران در زندگی، درك لذت عبادت، تقویت نشاط و شادابی در دین، علاقه‌مندی به جلوه‌های هستی، تقویت باورهای دینی، خودآرام‌سازی و كسب رضایت، مقابله با شكست، خشم، ترس، اضطراب، افسردگی، كم‌رویی و تنهایی از دیگر مهارت‌های آموزشی در این جلسات است.
شمس همچنین یادآور شد: این جلسه‌ها با نظارت حجت‌الاسلام والمسلمین «كرمی» یكی از فضلا و اندیشمندان حوزه علمیه قم برگزار می‌شود و چهارشنبه هر هفته نیز دایر خواهد‌بود.