تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با هفته دفاع مقدس، از کاربران شبکه اجتماعی برای شرکت در مسابقه داستان نویسی ویژه دفاع مقدس دعوت نمود و هم­اکنون منتخبین این مسابقه را معرفی خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه داستان‌نویسی هفته دفاع مقدس


شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با هفته دفاع مقدس، از کاربران شبکه اجتماعی برای شرکت در مسابقه داستان‌نویسی ویژه دفاع مقدس دعوت نمود و هم‌اکنون منتخبین این مسابقه را معرفی خواهد کرد.

پیش از هر سخنی، از تمام کاربران شبکه اجتماعی که همچون همیشه ما را در این طرح ارزشی یاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای این عزیزان، توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

برترین داستان های این مسابقه در باشگاه کاربران تبیان منتشر خواهند شد.

در مسابقه داستان نویسی دفاع مقدس که با استقبال جالب کاربران شبکه اجتماعی مواجه شد، شرایط به این صورت انتخاب شد که داستان‌های کاربران می‌بایست در یکی از دو بخش طراحی شده مسابقه قرار می‌گرفتند. در بخش اول، سه داستان با ابتدای از پیش تعیین شده در اختیار کاربران قرا گرفت و از آنان خواسته شد تا با کمک هنر و خلاقیت خود، ادامه یک یا چند داستان را تکمیل نمایند.
بخش دوم نیز با هدف نگارش یک داستان با کلمات از پیش تعیین شده، انتخاب شد و کاربران علاقه‌مند به نویسندگی در زمینه دفاع مقدس، با چند کلمه خواسته شده، نسبت به تکمیل یک داستان اقدام کردند.
پس از بررسی تمام داستان‌های زیبای دریافت شده دفاع مقدس، یک برنده دیگر نیز به جمع برندگان مسابقه اضافه شد و هم‌اینک چهار منتخب مسابقه به شرح زیر معرفی می‌شوند.

منتخب مسابقه با رأی کاربران بر اساس تعداد پسند بیشتر

rainy_sun

جایزه 150 هزار تومانی

*****

سایر منتخبین مسابقه با رأی داوران

علی قربانی دولابی

جایزه 150 هزار تومانی

mohebe_hazrate_madar

جایزه 100 هزار تومانی

Pardad

جایزه 100 هزار تومانی


لازم به ذکر است که منتخبین مسابقه برای دریافت جوایز، می‌بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان مهرماه تایید نهایی نمایند. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مشاهده است.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس پیگیری نمایید.
هماهنگی‌های لازم برای تحویل جوایز برندگان، انجام خواهد شد.
باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی