تبیان، دستیار زندگی
ست   طلبه امریكایی و محصل مدرسه عالی امام خمینی (ره) ، پنج شنبه بعدازظهر در جریان دیدار رییس جمهور با نخبگان حوزه علمیه قم، وجود تعداد زیادی از طلبه های خارجی در ایران و تحصیل آنها را نشانگر ضعف دشمنان اسلام و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی ایران امید مسلمانان امریكاست

طلبه امریكایی و محصل مدرسه عالی امام خمینی (ره) ، پنج شنبه بعدازظهر در جریان دیدار رییس جمهور با نخبگان حوزه علمیه قم، وجود تعداد زیادی از طلبه های خارجی در ایران و تحصیل آنها را نشانگر ضعف دشمنان اسلام و پویایی حوزه علمیه شیعه معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام اسامه عبدالغنی در سالن اجتماعات مدرسه امام خمینی (ره) قم با بیان این كه اسلام و فرهنگ غنی اهل بیت (ع) می‌تواند دنیای مردم را اداره كند اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دولت عدالتخواه ایران باعث امیدواری مستمندان هان بویژه مسلمانان كشور امریكا است.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ما مسلمانان سایر كشورهای جهان نمی‌توانستیم در انتخابات ایران شركت كنیم ولی با دعاها و نذورات خود بدنبال پیروزی اسلام هستیم و برای مسئولین نظام اسلامی به ویژه رییس جمهور ایران دعا می‌كنیم.
طلبه امریكایی و محصل مدرسه عالی امام خمینی (ره) مركز جهانی علوم اسلامی با اشاره به تحصیل بیش از پنج هزار طلبه خارجی در این مركز تأكید كرد: تحصیل این تعداد طلبه خارجی در ایران در طول تاریخ تشیع بی‌سابقه بوده و این خود نشانگر ضعف دشمنان اسلام از دشمنی با اسلام، پویایی و بالندگی حوزه‌های علمیه و مكتب تعالی ‌بخش تشیع و اهل بیت (ع) است.