تبیان، دستیار زندگی
یم اعضای سپاه مركز شهید میثمی و دانش آموزان و مسئولان مدرسه راهنمایی رباط كریم تهران ظهر امروز با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار كردند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از قم، آیت الله صافی گلپایگانی با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای مقابله با تهاجم دشمنان اسلام باید به سلاح علم و ایمان مجهز شویم

اعضای سپاه مركز شهید میثمی و دانش آموزان و مسئولان مدرسه راهنمایی رباط كریم تهران ظهر امروز با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار كردند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از قم، آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به عملكرد انسان در دنیا و بازتاب آن در آخرت گفت: ما باید در امور زندگی دنیوی طوری عمل كنیم كه امام زمان''عج'' از ما راضی باشد و در آخرت نیز سربلند باشیم.
وی خاطر نشان كرد: شما سپاهیان باعث شدید كه دشمنان اسلام فكر تجاوز به كشورمان را از سر بیرون كنند. و افزود: با قدرت ایمان می توان با هر اسلاح غربی مبارزه كرد و پیروز میدان شد.
آیت الله صافی گپایگانی گفت: امروزه دنیا برای ترویج بی دینی، فساد اخلاقی و گمراه كردن جوانان مجهز به سلاح ها روز شده است و ما نیز با مجهز كردن خود به سلاح علم و ایمان در مقابل اهداف دشمنان ایستادگی كنیم.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به فرهنگ ناب اسلام گفت: این فرهنگ باید در جوامع اجرا شود و جلوی فرهنگ غربی كه در عصر حاضر در پیش پای جوانان است برداشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با مشكلات روز جامعه اشاره كرد و خواستار اجرای عدالت اجتماعی در جوامع امروزی شد و گفت: این در صورتی اتفاق خواهد افتاد كه همه مردم باهم در این عدالت سازی مشاركت داشته باشند.
آیت الله صافی گلپایگانی در پایان خاطر نشان كرد: بودجه هایی كه در برخی از محافل غیر ضروری هزینه می شود باید در راه عدالت اجتماعی خرج شود.