تبیان، دستیار زندگی
ست حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رئیس كنگره بین المللی علامه شرف الدین گفت: برگزاری كنگره علامه شرف الدین می تواند سمبلی برای تعامل مناسب میان گروه های مختلف در لبنان باشد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این كنگره نقطه آغاز حضور حوزه در سطوح بین المللی است

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رئیس كنگره بین المللی علامه شرف الدین گفت: برگزاری كنگره علامه شرف الدین می تواند سمبلی برای تعامل مناسب میان گروه های مختلف در لبنان باشد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم كه در جلسه شورای علمی كنگره بین المللی علامه شرف الدین سخن می گفت ادامه داد:‌ با تلاش های انجام شده امیدواریم با توجه به فضای فكری لبنان بتوانیم كنگره را دریك فضای علمی و فكری مناسب برگزار كنیم.
وی خاطر نشان كرد: این كنگره می تواند نقطه آغاز حضور حوزه علمیه قم در سطح بین المللی باشد.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح كرد: حضور موثر و مفید بسیار موثرتر از حضور منفعلانه و در نظر گرفتن حساسیت ها و ایجاد محدودیت در برگزاری همایش های خارج از كشور خواهد بود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری كنگره در مورد نقش حوزه در گسترش معارف شیعی گفت:‌ از تلاش های این حوزه در كنگره تجلیل خواهد شد.