تبیان، دستیار زندگی
شد ویژه نامه تخصصی کتابشناسی موضوعی نهج البلاغه با معرفی 700 کتاب و با هدف ترویج فرهنگ علوی از سوی مرکز فعالیتهای قرآنی دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم منتشر شد. به گزارش  خبرنگار تبیان به نقل از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه نامه کتابشناسی موضوعی نهج البلاغه منتشر شد

ویژه نامه تخصصی کتابشناسی موضوعی نهج البلاغه با معرفی 700 کتاب و با هدف ترویج فرهنگ علوی از سوی مرکز فعالیتهای قرآنی دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم منتشر شد.

به گزارش  خبرنگار تبیان به نقل از مهر از کرج، ویژه نامه کتابشناسی تخصصی نهج البلاغه با هدف ترویج فرهنگ غنی علوی و آشنایی دانشجویان با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح درنهج البلاغه از سوی مرکز فعالیتهای قرآنی دانشجویان شعبه جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم منتشر شده است.

در این ویژه نامه تخصصی ، بیش از700 کتاب با موضوع اندیشه در نهج البلاغه، ترجمه های نهج البلاغه به زبانهای مختلف دنیا، برگزیده هایی از نهج البلاغه به زبانهای مختلف، مشروح خطبه ها و نامه ها و کلمات قصار معرفی شده است.

حمید رضا بابایی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم در این مورد گفت: مباحث خاص کلام و عقاید در نهج البلاغه، جهان بینی و جهانداری، الهیات، اصول و فروع دین در نهج البلاغه، اخلاق و نهج البلاغه، نهج البلاغه و اجتماع، نهج البلاغه و سیاست ، قرآن و نهج البلاغه ، نهج البلاغه و ادبیات، تاریخ و نهج البلاغه ، انسان و نهج البلاغه از عمده ترین سرفصلهای موضوعات کتابهای معرفی شده در این ویژه نامه است .

وی افزود: معرفی مقاله ها و سخنرانی های انجام شده درباره نهج البلاغه ، معرفی فهرستهای موضوعی واژه نامه ها ، اسناد نهج البلاغه و معرفی20 کتاب درباره سید رضی (ره) از دیگر قسمتها و بخشهای این ویژه نامه تخصصی است .