تبیان، دستیار زندگی
ها  در شماره جدید هفته‌نامه مدرسه علمیه كرمانی‌ها دوستی‌های افراطی و بی‌حد و مرز به چالش كشیده شده است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل ا ز رسا، در این شماره از هفته‌نامه «الرساله» ویژه مدرسه علمیه كرمانی‌ها ست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ‌های طلبگی در هفته‌نامه مدرسه علمیه كرمانی‌ها

در شماره جدید هفته‌نامه مدرسه علمیه كرمانی‌ها دوستی‌های افراطی و بی‌حد و مرز به چالش كشیده شده است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل ا ز رسا، در این شماره از هفته‌نامه «الرساله» ویژه مدرسه علمیه كرمانی‌ها ستون‌هایی با عناوین كتاب هفته، اخبار مدرسه، اینترنت و یادداشت هفته به چشم می‌خورد.
یادداشت هفته این شماره با عنوان «همه چیز حد و حساب دارد» دوستی‌های افراطی و بی‌حد و مرز را كه در محیط‌های خوابگاهی رواج دارد به چالش می‌كشاند. این یادداشت با قلمی شكایت آمیز از زبان كسی نوشته شده كه زخم خورده این‌گونه روابط افراطی است.
این یادداشت این گونه آغاز می‌شود: همه چیز از آن روزی شروع شد كه من تو را دیدم، قبل از آنكه فقط شنیده بودم كه صدای خوبی داری و خوش صحبتی و با معرفت. هه معرفت! ... و با این جمله به پایان می‌رسد: ... نمی‌گویم كه ای‌ كاش آن روز یكدیگر را نمی‌دیدیم. اما ای كاش آن چه امروز می‌دانم آن روز می‌دانستم.
در قسمت اخبار مدرسه از برگزاری طرح روزه مستحبی روز دحوالارض از طرف بسیج مدرسه با حضور دو تن از اساتید خبر داده شده است.
این گزارش می‌افزاید: «احصاءالعلوم» اثر حكیم ابونصر محمد بن محمد فارابی عنوان كتابی است كه در ستون كتاب هفته به معرفی آن پرداخته شده است.
خاطرنشان می‌شود تعریف وبلاگ و بیان مزایای آن مطالبی است كه در ستون اینترنت گنجانده شده است.