تبیان، دستیار زندگی
ند در آستانه فرارسیدن یوم الله 19 دی مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم صبح امروز در جمع خبرنگاران، ویژه برنامه های بزرگداشت یوم الله 19 دی را اعلام كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از قم، آقا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغازگر حماسه 19 دی مردم قم و روحانیون حوزه علمیه بودند

در آستانه فرارسیدن یوم الله 19 دی مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم صبح امروز در جمع خبرنگاران، ویژه برنامه های بزرگداشت یوم الله 19 دی را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان از قم، آقای لطفی با اشاره به اهمیت و نقش قیام 19 دی در پیروزی انقلاب گفت: آغازگر حماسه 19 دی روحانیون حوزه علمیه و مردم قم بودند و اهمیت این قیام ایجاب می كند تا با اقدامات فرهنگی و تبلیغی بزرگداشت قیام 19 دی را یك نهضت ملی كنیم.
مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعزام كاروان 5000 نفری شامل اقشار مختلف مردم قم برای دیدار با مقام معظم رهبری و همچنین اعزام روایتگران قیام 19 دی به مدارس علمیه و دانشگاه ها و مدارس برای آگاه سازی نسل سوم انقلاب را از مهمترین برنامه های ستاد بزرگداشت یوم الله 19 دی خواند.
وی همچنین دیدار با مراجع عظام تقلید،‌ برگزاری مراسم عمومی در شبستان امام خمینی حرم مطهر و اطلاع رسانی و نصب پلاكارد و تبلیغات شهری و ایجاد فرهنگ خاطره نویسی در خصوص واقعه 19 دی را از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت این روز عنوان كرد.
لطفی در خصوص ملی كردن بزرگداشت قیام 19 دی گفت: در مكاتباتی كه با رئیس سازمان صدا وسیما و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ایم خواسته شده تا با برنامه های تلویزیونی،‌ صداوسیما و مجموعه رسانه های مطبوعاتی كشور در مورد قیام 19 دی و تبعات آن در قالب مقاله و خبر اطلاع رسانی شود.