تبیان، دستیار زندگی
وی   دومین نشست فرهنگ مهدوی در روز عید غدیر خم ساعت 14:30 در «سالن غدیر» مركز آفرینش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، مؤسسه فر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین نشست ماهانه فرهنگ مهدوی

دومین نشست فرهنگ مهدوی در روز عید غدیر خم ساعت 14:30 در «سالن غدیر» مركز آفرینش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، مؤسسه فرهنگی موعود دومین نشست از سلسله‌های ماهانه فرهنگ مهدوی» را با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی كورانی نویسنده كتاب «عصر ظهور» برگزار می‌كند.
این نشست بیست و نهم دی‌ماه برابر با عید غدیر خم ساعت 14:30 در سالن غدیر مركز آفرینش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می‌شود.
گفتنی است نخستین نشست ماهانه فرهنگ مهدوی با موضوع غرب و آخرالزمان با حضور اسماعیل شفیعی سروستانی، بیست و چهارم آذرماه همراه با جلسه پرسش و پاسخ در همین مكان برگزار شد.
خاطر نشان می‌شود مؤسسه فرهنگی موعود با توجه به شرایط فرهنگی موجود و فقدان مجموعه جلسات صمیمی فرهنگی، با همكاری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اقدام به برگزاری این مجموع نشست‌ها كرده است تا بدین وسیله امكان طرح مباحث نوین فرهنگی و مهدوی را فراهم آورد.