تبیان، دستیار زندگی
اب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز جمعه در جلسه طلاب و فضلای بوشهری حوزه علمیه قم در مدرسه امام عصر (عج) قم، ارتباط دوسویه مسوولین و حوزه‌های علمیه را برای پیشبرد اهداف انقلاب خواستار شد. به گزارش خبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتباط دوسویه مسوولین و حوزه‌های علمیه را برای پیشبرد اهداف انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز جمعه در جلسه طلاب و فضلای بوشهری حوزه علمیه قم در مدرسه امام عصر (عج) قم، ارتباط دوسویه مسوولین و حوزه‌های علمیه را برای پیشبرد اهداف انقلاب خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل ا ز دانشجویان ایران(ایسنا)  در این مراسم كه حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، استاندار بوشهر، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و جمع كثیری از طلاب بوشهری حضور داشتند حجت الاسلام المسلمین اسد الله ایمانی با تاكید بر اینكه همه مسایل فرهنگی، سیاسی و اجرایی باید از سرچشمه حوزه الهام بگیرد اظهار داشت: اگر می‌خواهیم كار اصولی و اساسی انجام شود باید ارتباطی تعریف شده بین مسوولین و حوزه علمیه به معنای واقعی برقرار شود. در غیر این صورت آفت‌ها مسوولین را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی با ابراز رضایت از رویكرد مثبت رییس‌جمهور و هیات دولت مبنی بر انجام كارهای زیربنایی و اصولی در كشور خاطرنشان كرد: در استان بوشهر كارهای اساسی و زیر بنایی مهمی صورت گرفته است مانند تامین آب شرب تا پنجاه سال آینده، رونق یافتن گمرك و بندر بوشهر، گاز رسانی به تمام نقاط استان. اما برخی از این اقدامات توجیه اقتصادی نداشته است.

وی ایجاد راه‌های هوایی، زمینی، آبی و راه آهن با مناطق همجوار و صدور سند مالكیت پس از پنجاه سال برای ساكنین جزیره خارك را از دیگر خدمات نظام برشمرد و توضیح داد: مشكل اصلی استان بوشهر فرهنگی است. اگر امروز یك خیزش فراگیر نداشته باشیم فردا فرزندان این مردم، طلاب بوشهری مقیم قم و بوشهر را نفرین خواهند كرد.

وی در خاتمه سه نیاز و وظیفه را متوجه طلاب بوشهری دانست و افزود: حضور روحانیت در دانشگاه‌های استان، مدارس آموزش و پرورش و مراكز آموزشی و تقویت بنیه علمی حوزه علمیه بوشهر از اهم وظایف طلاب بوشهری مقیم قم است.