تبیان، دستیار زندگی
اد آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: درهم شكستن استكبار جهانی توفیق امام (ره) بود و ایشان توانست به یك كشور و ملت استعمارزده قدرت دهد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام خمینی(ره) به یك كشور و ملت استعمارزده قدرت داد

آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: درهم شكستن استكبار جهانی توفیق امام (ره) بود و ایشان توانست به یك كشور و ملت استعمارزده قدرت دهد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله العظمی نوری همدانی در دیدار جمعی از افسران نیروهای ارتش و سپاه كل كشور، انقلاب فراگیر ایران را نشانه‌ی توجه خداوند به امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: خیلی‌ها آرزو داشتند كه روزی فرا برسد كه ما یك نظام اسلامی قوی در برابر قدرت‌های بزرگ داشته باشیم و این توفیق را خداوند به امام خمینی (ره) عطا كرد.

وی گفت: این توفیق بسیار بزرگی بود كه اسلام ناب به دنیا نشان داده شد و به عنوان یك قدرت بزرگ در برابر ابرقدرت‌ها، مستكبرین و صهیونیست‌ها قدرتی به نام اسلام ناب مطرح باشد.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی درهم شكستن استكبار جهانی را توفیق امام (ره) برشمرد و افزود: این توفیق امام(ره) بود كه توانست به یك كشور و ملت استعمارزده قدرت دهد.