تبیان، دستیار زندگی
ست رییس سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون دولت عربستان با ایران روابط توسعه یافته ای دارد که این امر باعث کاهش مشکلات زائران کشورمان در ایام حج شده است. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان، رییس سازمان حج و زیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رویکرد مثبت عربستان باعث کاهش مشکلات زائران ایرانی شده است

رییس سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون دولت عربستان با ایران روابط توسعه یافته ای دارد که این امر باعث کاهش مشکلات زائران کشورمان در ایام حج شده است.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان، رییس سازمان حج و زیارت گفت: رویکرد مطلوب تر عربستان باعث کاهش مشکلات زائران ایرانی در سفر حج شده است.
سید احمد زهرانی عصر سه شنبه در محل بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هم اکنون دولت عربستان با ایران روابط توسعه یافته ای دارد که این امر باعث کاهش مشکلات زائران کشورمان در ایام حج شده است.
زرهانی روند روابط کشورمان با عربستان سعودی در شرایط کنونی را رو به گسترش خواند و گفت: در عرصه های سیاسی نیز روابط دو کشور ارتقا یافته و موفقیت های به دست آمده ایران در زمینه حج دلیلی بر فضای مثبت و مطلوب حاکم بر روابط فیمابین است.
بنا بر گزارش ستاد اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، وی از ابراز رضایت دولت عربستان نظم چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مناسک حج ابراهیمی در سرزمین وحی یادآور شد و افزود: روابط و همکاری های دو جانبه هم اکنون به گونه است که ایران در اعزام زائران به عربستان سعودی در شرایط بهتر و مطلوب تری قرار دارد.