تبیان، دستیار زندگی
ست  حضرت آیت الله نوری همدانی هجمه های فرهنگی مذهبی دشمنان اسلام را بسیار وسیع و خطرناك عنوان کرد و مقابله با آن ها را نیازمند حمایت حکومت و نظام اسلامی دانست. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم،&n...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقابله با سایت های ضد اسلامی نیازمند حمایت حکومت و نظام اسلامی است

حضرت آیت الله نوری همدانی هجمه های فرهنگی مذهبی دشمنان اسلام را بسیار وسیع و خطرناك عنوان کرد و مقابله با آن ها را نیازمند حمایت حکومت و نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم،  حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار گروه اینترنتی علی ولی الله و جمعی از اعضای هیات رزمندگان، مبارزه با فعالیت های ضد اسلامی را از توان یک گروه خارج دانست و افزود: حجم این کار بالا بوده و نیازمند بودجه و تخصص بالاست.
وی خطاب به این گروه اینترنتی توصیه کرد: شما برای موفقیت در این کار پسندیده باید با دولت در ارتباط باشید و از حمایت، تخصص و قدرت حکومت اسلامی استفاده کنید چرا که این خطر برزگی برای نظام اسلام و تشیع است.
آیت الله نوری همدانی همچنین خطاب به اعضای معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: امروز در مجالس اهل بیت (ع) مطالبی گفته می شود که در شان ائمه نیست و عملکرد بسیاری از هیات ها مطابق با موازین اسلامی نیست که در این مورد روسای سازمان های تبلیغات باید اقدام کنند.
این مرجع تقلید افزود: در این زمینه آسیب های فراوانی وجود دارد و در این مورد مسوولان باید وارد عمل شوند و حرف من به عنوان یک طلبه به تنهایی اثری ندارد و اگر بخواهیم تاثیر گذار باشیم باید وسیع تر از این عمل کنیم.