تبیان، دستیار زندگی
ور  معاونت سیاسی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) یازدهمین شماره هفته‌نامه بصیر، نشریه داخلی بسیج مدارس حوزه‌های علمیه را منتشر كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب‌های جهانی سخنان اخیر رییس جمهور

معاونت سیاسی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) یازدهمین شماره هفته‌نامه بصیر، نشریه داخلی بسیج مدارس حوزه‌های علمیه را منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی حماس و تأكید ایشان بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن غاصب صهیونیستی، عنوان نخست بصیر است.
بازتاب‌های سخنان رییس جمهور بر ضد اسرائیل از مطالبی است كه بخش زیادی از این شماره بصیر را به خود اختصاص داده است. در این بخش بازتاب‌های جهانی شامل تهدید، حمایت و مخالفت دولت‌ها و ملت‌ها نسبت به سخنان احمدی نژاد در برابر اسرائیل و انكار هولوكاست، جمع‌آوری شده است و در مقاله‌ای با عنوان پشت پرده هولوكاست، این افسانه تاریخی مورد نقد قرار گرفته و شواهد كذب آن بررسی شده است.
صفحه سوم از هفته‌نامه بصیر به اخبار حوزه‌های علمیه، مراجع معظم تقلید، علما و اخبار اسلامی به شكل عام اختصاص دارد.
علاوه بر این مطالب، اكثر عناوین نشریه، اختصاص به اخبار كوتاه داخلی و خارجی در مباحث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
در صفحه پایانی نشریه مقاله‌ای با عنوان شیوه‌های رفتاری گروهك‌های ضد انقلاب به چاپ رسیده است. این مقاله بیشتر ناظر به چگونگی برخورد و رفتارهای گروهك ضد انقلابی «پژاك» به خصوص در مناطق غرب و شمال غرب كشور است.