ند   دوره‌های تخصصی طب، نجوم و ریاضیات در مدرسه علمیه الهادی (ع) قم برای طلاب، دانشجویان و اقشار عمومی برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مسئول فوق برنامه مدرسه علمیه الهادی (ع) قم  ضمن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلاب مدرسه الهادی با طب، نجوم و ریاضیات آشنا می‌شوند

  دوره‌های تخصصی طب، نجوم و ریاضیات در مدرسه علمیه الهادی (ع) قم برای طلاب، دانشجویان و اقشار عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مسئول فوق برنامه مدرسه علمیه الهادی (ع) قم  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره‌ها از دو سال پیش در این مدرسه آغاز شده و به فارغ‌التحصیلان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام مهدی مختارپور با اشاره به برگزاری كلاس‌های طب در دو دوره فشرده و تخصصی ادامه داد: دوره طب فشرده در قالب سه كلاس فعالیت خود را از سال تحصیلی جاری آغاز كرده است و دروس آن هر روز ساعت 14 برگزار می‌شود.
وی از شركت بیش از چهل نفر از طلاب مدرسه علمیه الهادی (ع) و مدارس علمیه دیگر و دانشجویان در كلاس‌های طب فشرده خبر داد.
عضو واحد آموزش مدرسه علمیه الهادی (ع) با اعلام گذشت دو سال از برگزاری كلاس‌های نجوم و مهارت‌های كار با تلسكوپ افزود: این كلاس‌ها هر روز ساعت 11 برگزار می‌شود كه در كلاس نجوم سی نفر و در كلاس آموزش كار با تلسكوپ بیست نفر شركت می‌كنند.
حجت‌الاسلام مختارپور در ادامه برگزاری كلاس‌های ریاضیات عمومی، گسسته و دیفرانسیل را از دیگر ویژه برنامه‌های این مدرسه علمیه عنوان و خاطرنشان كرد: این كلاس‌ها هر روز پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای خبر|خانه|بالای صفحه