تبیان، دستیار زندگی
لش آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مسؤولان برگزاری همایش احیاگران فرهنگ حسینی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهل بیت ـ ع ـ تقدیر كردند. به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مسؤولان برگزاری هم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیة الله العظمی وحید خراسانی : هر خدمتی به سید‌الش

آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مسؤولان برگزاری همایش احیاگران فرهنگ حسینی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهل بیت ـ ع ـ تقدیر كردند.

به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مسؤولان برگزاری همایش احیاگران فرهنگ حسینی ضمن تأیید برگزاری این همایش از سوی صدا و سیما گفتند: عمل شما بسیار با ارزش است و هر خدمتی به سید‌الشهدا ـ ع ـ اجری عظیم و فوق تصور دنیوی دارد.
ایشان با بیان احوالات مرحوم آخوند خراسانی ـ ره ـ افزودند: او را در خواب دیدند كه می‌گفت ما تا در دنیا بودیم امام حسین ـ ع ـ را نشناختیم و حالا كه به این وادی گام نهاده‌ایم قدر و منزلت امام حسین ـ ع ـ برایمان مشخص شده است و متوجه شده‌ایم كه سید‌الشهدا ـ ع ـ فوق تصور است.
آیت الله وحید خراسانی با اشاره به احادیث معصومین ـ ع ـ كه زیارت امام حسین ـ ع ـ را معادل سفر حج مقبول دانسته‌اند، گفتند: كسی كه زیارت او معادل زیارت خداوند متعال است و كربلا هم عرش خداوند است، محال است در كلام و قلم بگنجد.
ایشان با بیان اینكه اقدام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این همایش قابل تقدیر است، اظهار امیدواری كردند این خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به امام حسین ـ ع ـ و خاندان نبوت منظور نظر قرار گیرد و دست اندركاران برگزاری این همایش نیز مأجور باشند.
در ابتدای این دیدار مدیر كل صدا و سیمای مركز قم ضمن ارائه گزارشی از برگزاری همایش احیا‌گران فرهنگ حسینی، اهداف برگزاری آن را ارائه جایگاه امام حسین ـ ع ـ در میان همه ایرانیان و مذاهب مختلف ذكر كرد.

منبع : رسا