تبیان، دستیار زندگی
ست عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر رواج عوام فریبی در جامعه از علما،‌ فرهیختگان و نهادهای فرهنگی خواست با هوشیاری به مقابله با این تفكرات برخیزند . به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، آیت الله محسن اراكی با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رواج عرفانهای كاذب و صوفی گری سم مهلكی برای جامعه اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر رواج عوام فریبی در جامعه از علما،‌ فرهیختگان و نهادهای فرهنگی خواست با هوشیاری به مقابله با این تفكرات برخیزند .

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، آیت الله محسن اراكی با ابراز نگرانی نسبت به رواج عوام فریبی در جامعه افزود: هرگاه بازار دین گرم شود فرصت برای فعالیت عوام فریبان فراهم می شود.
وی با اشاره به آسیب هایی كه از این ناحیه به جامعه اسلامی وارد می شود افزود:‌ عوام فریبی راه را برای رسیدن به جامعه اسلامی دشوار می كند.
آیت الله اراكی افزود: علاوه بر مطلب فوق،‌ مردم را نیز از حقیقت دین جدا می كند و تلاش های خیراندیشانه و دینی را خنثی می كند.
وی خاطر نشان كرد: آنچه كه حكومت اسلامی را در صدر اسلام به حكومت استبدادی بنی امیه تبدیل كرد عوام فریبی بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با تاكید بر خطر عوام فریبی و عوام فریفتگی تصریح كرد: علما،‌ فرهیختگان و نهادهای فرهنگی با هوشیاری به مقابله با این تفكرات برخیزند و جلوی فرصت طلبی سو استفاده گران را بگیرند.