تبیان، دستیار زندگی
ود  طرح هجرت ویژه روحانیون مبلغ تا پایان سال جاری به همت كانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد درحال برگزاری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، استفاده از روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح هجرت ویژه روحانیون مبلغ در استان یزد اجرا می‌شود

طرح هجرت ویژه روحانیون مبلغ تا پایان سال جاری به همت كانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد درحال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، استفاده از روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر به عنوان ذخایر معنوی كارآمد در جهت پیشبرد اهداف نهضت قرآن‌آموزی در كشور، استفاده مطلوب از محورهای تبلیغی روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر به عنوان افراد فعال در اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی از جمله اهداف این طرح است.
مدیر كانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب اظهار كرد: این طرح به منظور ارزشیابی، سطح‌بندی و آموزش روحانیون به خصوص روحانیون مبلغ و مستقر در استان برگزار می‌شود.
حضرت  حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی در ادامه اضافه كرد: استفاده از روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستفر به عنوان ذخایر معنوی كارآمد در جهت پیشبرد اهداف نهضت قرآن‌آموزی در كشور، استفاده مطلوب از محورهای تبلیغی روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر از جمله اهداف این طرح است. این طرح در دو بخش «سنجش و سطح‌بندی» و «دوره فشرده و سنجش» اجرا می‌شود.