تبیان، دستیار زندگی
ند   رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار ائمه جمعه این استان از امامان جمعه اصفهان خواست تا اصلاح وضع فرهنگی مناطق خود را از اولویت‌های كاری خود به شمار آورند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دولت جدید، اصلاحات فرهنگی را از خود آغاز كند

رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار ائمه جمعه این استان از امامان جمعه اصفهان خواست تا اصلاح وضع فرهنگی مناطق خود را از اولویت‌های كاری خود به شمار آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، آیت الله مظاهری در این دیدار كه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و ائمه جمعه ایت استان حضور داشتند، با تأكید بر وظایف دولت در زمینه اصلاحات معضلات اجتماعی و فرهنگی، خاطرنشان ساخت: دولت باید اقدامات اصلاح فرهنگی را از دستگاه‌ها و دوائر خود آغاز و این حركت را یك مسئولیت بزرگ برای خود تلقّی نماید.
وی صدا و سیما، دانشگاه‌ها و قشر جوان را به عنوان جایگاه‌ها و عناصر تبیین هویّت ملت و جامعه اسلامی برشمرد و تأكید كرد: برای ارتقای این جایگاه‌ها و عناصر ارزشمند، همه دستگاه‌های حكومتی و همچنین همه اندیشمندان و عالمان از جمله ائمه جمعه می‌بایست تلاشی برنامه‌ریزی شده را آغاز نمایند و خود را در برابر معضلات فرهنگی مربوط به این عرصه‌ها، مسئول بدانند.
در آغاز این دیدار حجت الاسلام صالحیان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان اصفهان، طی گزارشی، هماهنگی و همراهی ائمه جمعه و مسئولان این استان را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه اسلامی مورد تأكید قرار داد.