تبیان، دستیار زندگی
'' اساتید و طلاب حوزه علمیه ورامین  ، به چاپ مقاله اهانت آمیز ''محرم سرای عشق''، در خصوص حضرت زهرا (س) اعتراض كردند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از ورامین ،متن نامه به شرح ذیل است: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعتراض اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین به چاپ مقاله توهین آمیز ''محرم سرای عشق''

اساتید و طلاب حوزه علمیه ورامین  ، به چاپ مقاله اهانت آمیز ''محرم سرای عشق''، در خصوص حضرت زهرا (س) اعتراض كردند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از ورامین ،متن نامه به شرح ذیل است:

در نشریه محلی ''تجلی'' ،شماره 13 آذر ماه 1384 ، مطلبی توهین آمیز تحت عنوان ''محرم سرای عشق ''و با مضمون رویای معنوی به ساحت مقدس حضرت زهرا (سلام الله علیها)، چاپ شد .

این نوع رویاهای شیطانی و مكاشفات دروغین كه در واقع موهومات هستند در میان اصحاب ''صوفیه'' و ''منحرفین و معاندین'' ، در ادوار مختلف تاریخ ، فراوان به چشم می خورد .
لذا ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ،ارواحنا فداه و عموم شیعیان و محبان اهل بیت (ع) و ضمن محكوم نمودن این واقعه اسفبار، از مسئولان محترم شهرستان ورامین می خواهیم كه با این حركات زشت و مخرب كه مخدوش كننده وجهه شیعیان و عقاید حقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مقابله نموده و اقدام عاجل نمایند.
همچنین از آنجا كه توهین به معصومین (ع) و به خصوص حضرت زهرا (س)، جرم محسوب می شود و در شرع وقانون مجازات آن نیز مشخص و معلوم است؛ از دستگاه قضایی شهرستان نیز می خواهیم كه مسببین و عوامل پنهان و پیدای این اهانت بی شرمانه را كه موجب جریحه دار شدن قلب نازنین فرزند بزرگوارش حضرت بقیه الله الاعظم و قلوب مومنین و محبین اهل بیت شده است را هر چه سریعتر به مجازات شرعی و قانونی برسانند و موجبات بهجت و سرور قلبهای سوگوار از این مصیبت را فراهم سازند.