تبیان، دستیار زندگی
ضمن تشکر از همراهی و مشارکت خوب کاربران شبکه اجتماعی از طرح دست نوشته های احادیث و آیات مرتبط با ایام فرخنده دهه ولایت، هم اینک منتخبین مسابقه معرفی خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه دست نوشته‌های دهه ولایت

شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، مسابقه دست‌نوشته‌های احادیث و آیات مرتبط با ایام فرخنده دهه ولایت را برگزار کرد که مورد استقبال بسیار خوب کاربران قرار گرفت.
ضمن تشکر از همراهی و مشارکت خوب کاربران شبکه اجتماعی از این طرح، هم‌اینک منتخبین مسابقه معرفی خواهند شد. با توجه به استقبال کاربران، برای همه منتخبین مسابقه، جوایز 100 هزار تومانی درنظر گرفته شده است.
طبق اطلاعیه فراخوان این مسابقه، دو دست نوشته‌ بر اساس تعداد پسند بیشتر و دو کاربر فعال در ارسال دست نوشته‌ها به شرح زیر معرفی خواهند شد:

منتخبین دست نوشته‌ها بر اساس پسند بیشتر

حسین بهرامی تبار

niayesh_14

***

فعال‌ترین کاربران مسابقه

mohebe_hazrate_madar

مهدیه هادی


با توجه به استقبال بسیار خوب کاربران شبکه اجتماعی از این طرح، سه کاربر دیگر که دست‌نوشته‌های خلاقانه و کیفی ارائه کرده بودند، توسط مسئولین شبکه اجتماعی، انتخاب و به شرح زیر معرفی می‌شود:

ms1312

mahdis2

pariro


لازم به ذکر است که منتخبین مسابقه برای دریافت جوایز، می‌بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان مهرماه تایید نهایی نمایند. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مشاهده است.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس پیگیری نمایید.
هماهنگی‌های لازم برای تحویل جوایز برندگان، انجام خواهد شد.
باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی