تبیان، دستیار زندگی
ید آیت الله جوادی آملی در دیدار با جمعی از طلاب گفت:‌ از زمانی كه دین ،‌ قرآن،‌ عترت و معارف و حكومت اسلامی در كشور مطرح شد دشمنان هر روز به بهانه ای به این نظام آسیب می رسانند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان،‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مواظب توطئه های دشمنان انقلاب باشید

آیت الله جوادی آملی در دیدار با جمعی از طلاب گفت:‌ از زمانی كه دین ،‌ قرآن،‌ عترت و معارف و حكومت اسلامی در كشور مطرح شد دشمنان هر روز به بهانه ای به این نظام آسیب می رسانند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان،‌ آیت الله جوادی آملی با بیان این مطلب به برنامه های مختلف دشمنان برای مبارزه با نظام اسلامی اشاره كرد و افزود:‌ هرگاه سخن از دین،‌ حكومت اسلامی و رهبری روحانیت و جانشین معصوم مطرح شد بیگانگان درصدد جعل ،بدل، خالق تا مخلوق در جهت گمراهی جامعه بر آمدند.
آیت الله جوادی آملی جعل خدایان بدلی، ‌ادعای پیغمبری و امامت توسط افراد معلوم الحال و تشكیل سقیفه هایی در برابر غدیر ها را از جمله برنامه های دشمنان در برابر دین عنوان كرد و افزود:‌ در برابر علمای ربانی،‌عالمان درباری و مشایخ صوفی و در برابر مومنان،‌ منافق جعل شد.
مفسر برجسته قرآن كریم از جعل قرآن به عنوان آخرین حربه دشمنان در برابر دین یاد كرد و خواستار هوشیاری و مبارزه با این توطئه شد.