تبیان، دستیار زندگی
ند   علامه سید محمد حسین فضل الله امروز با تایید سخنان اخیر دكتر احمدی نژاد، بر خروج صهیونیست‌ها از فلسطین تأكید كرد و گفت: كشورهای جهان باید صهیونیست‌ها را به سرای پیشین خود باز پس فرستند. به گزارش خبرنگار ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كشورهای جهان باید صهیونیست‌ها را از فلسطین بیرون كنند

علامه سید محمد حسین فضل الله امروز با تایید سخنان اخیر دكتر احمدی نژاد، بر خروج صهیونیست‌ها از فلسطین تأكید كرد و گفت: كشورهای جهان باید صهیونیست‌ها را به سرای پیشین خود باز پس فرستند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا علامه سید محمد حسین فضل الله، روحانی شیعه برجسته لبنانی، روز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار رسا گفت: تاریخ نگاران بی طرف داستان هولوكاست را مردد می‌دانند و بر كشتار یهودی‌ها در كوره‌های آدم سوزی هیتلر تأكیدی ندارند.
وی افزود: آمار نابودشدگان یهودی در طول جنگ جهانی دوم، بسیار كمتر از آماری است كه صهیونیست‌ها امروز بر آن تأكید می‌كنند. این ترفند دیرین آنان یعنی مظلوم نمایی است.
فضل الله با تأیید سخنان دكتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسلامی ایران درباره انتقال رژیم اسراییل از فلسطین به كشورهای غربی گفت: كشورهای اروپایی و امریكا بنیانگذاران رژیم خون‌ریز اسراییل در سرزمین فلسطین هستند. كشورهای جهان باید صهیونیست‌ها را از فلسطین بیرون رانند و آن‌ها را به سرای پیشین خود باز پس فرستند.
فضل الله به تعامل تاریخی یهودیان ساكن این سرزمین با مسیحیان و مسلمانان اشاره كرد و گفت: تاریخ گواه است اقلیت یهودی نه تنها در این منطقه، بلكه در كشورهای اسلامی در امنیت به سر می‌بردند. امروز نیز كشورهای اسلامی با اقلیت یهودی در جامعه خود رفتار مناسبی دارند.