تبیان، دستیار زندگی
می  رییس و گروهی از مسئولان دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی روز پنجشنبه با حضور در مركز جهانی علوم اسلامی با رییس این مركز دیدار و گفت‌وگو كردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این دیدار رییس مركز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار رییس دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی از مركز جهانی علوم اسلامی

رییس و گروهی از مسئولان دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی روز پنجشنبه با حضور در مركز جهانی علوم اسلامی با رییس این مركز دیدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در این دیدار رییس مركز جهانی علوم اسلامی، گزارشی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مركز ارائه كرد و اظهار داشت: این مركز در حركت نوین خود وارد یك برنامه‌ریزی فراگیری شده و چشم انداز كلان و دراز مدت برای خود طراحی كرده كه در حوزه كاملاً نو و بدیع است.
حضرت حجت الاسلام علی‌رضا اعرافی افزود: هفتاد رشته و گرایش برای طلاب خارجی مقیم ایران تعریف شده و در حال راه اندازی دوره دكتری هستیم. در حال حاضر حدود پانصد پژوهش‌گر و مترجم طلبه غیر ایرانی داریم كه به بیست زبان می‌توانند بنویسند و ترجمه كنند. در دو سال گذشته صد اثر اسلامی به 18 زبان منتشر شده و با توجه این كه ده هزار نفر از طلاب خارجی فارغ التحصیل قم به كشورهایشان مراجعت كرده‌اند در حال شناسایی آن‌ها و ایجاد یك بانك اطلاعاتی برای ارتباط علمی بعدی هستیم.
رییس دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی با ابراز خرسندی از آشنایی با فعالیت‌های مركز جهانی علوم اسلامی بر آمادگی این دانشگاه برای همكاری دوسویه تأكید و راه‌های این همكاری را بررسی كرد.