تبیان، دستیار زندگی
ست حوزه علمیه اصفهان ضمن محكوم كردن اهانت شبكه الجزیره به حضرت  آیت الله العظمی  سیستانی، خواستار برخورد مسئولین قضایی وسیاسی با این قضیه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مركب فتوای تنباكو و حكم سلمان رشدی خشك شدنی نیست

حوزه علمیه اصفهان ضمن محكوم كردن اهانت شبكه الجزیره به حضرت  آیت الله العظمی  سیستانی، خواستار برخورد مسئولین قضایی وسیاسی با این قضیه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای حرمت شكنی و قداست زدایی را حربه قدیمی كسانی دانست كه ارزش‌های والای الهی را بر نمی‌تابند و مقابله با قدرت دین باوران یار ایشان نیست.
در بخشی از این بیانیه آمده است: دیر زمانی است دشمن جایگاه رفیع مرجعیت دینی كه شعاعی از مقام منیع امامت است را به خوبی درك كرده و می‌داند كه مركب فتوای تنباكو و حكم سلمان رشدی خشك شدنی نیست.
حوزه علمیه اصفهان ضمن محكوم كردن اقدام ضد اخلاقی و قبیح شبكه خبری الجزیره در اهانت به مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی، از مسئولان سیاسی و قضایی مؤكداً می خواهد این اقدام موهون را جسارتی به همه جوامع اسلامی در مرجعیت دینی تلقی نمایند و از اقدامات حقوقی و پیش گیرانه در این راستا دریغ نورزند.