تبیان، دستیار زندگی
شد سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران  گفت:‌ مركز هاتف با شماره 1616 به منظور پاسخگویی به مشكلات و سوالات افراد تحت پوشش این سازمان راه اندازی شده است. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان حضرت حجت الاسلام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مركزپاسخگویی هاتف در قم افتتاح شد

سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران  گفت:‌ مركز هاتف با شماره 1616 به منظور پاسخگویی به مشكلات و سوالات افراد تحت پوشش این سازمان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان حضرت حجت الاسلام حسین صابری افزود: مركز هاتف قم بعد از تهران اولین مركز پاسخگویی كشور است و قرار بر این است كه این مركز در سراسر كشور راه اندازی شود.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی هاتف افزود:‌ هاتف به منظور رسیدگی به شكایات،‌ ابزار مدیریت سازمان برای شناخت گلوگاه ها،‌ اطلاع مدیریت عالی سازمان از نیازمندیهای جامعه هدف،‌ بی نیازی ارباب رجوع از درك پیچیدگی های سازمان،‌ ارجاع مستقیم امور به مبادی مربوطه،‌ اطلاع رسانی شفاف و دقیق به جامعه هدف از حقوق خود،‌ كاستن از نیاز به مراجعه و پیگیری،‌ پاسخگویی یكسان و متمركز به جامعه هدف و ارائه راهكار برای رفع ریشه ای مشكلات راه اندازی شده است.

محمد تقی صادقی مسوول امور فنی مركز هاتف نیز با اشاره به نحوه عملكرد این مركز گفت: نرم افزاری طراحی شده كه فرد با وارد كردن كد ایثارگری خود و یا اسم و آدرس و نسبت خود با شهید ،‌ شرح مختصری از مشكلات خود را ارائه كرده و با اعلام كد پرونده به وی،‌ در تماس های بعدی می تواند پاسخ خود را دریافت كند.