تبیان، دستیار زندگی
ند  كارشناس مدیریت بازدیدها و روابط بین‌الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با اعلام گفت: شماری از روحانیون طرح هجرت حوزه علمیه قم مستقر در استان بوشهر روز دوشنبه از پارس جنوبی دیدن كردند. به گزارش پایگاه اطلاع ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شماری از روحانیون مستقر در استان بوشهر از پارس جنوبی دیدن كردند

كارشناس مدیریت بازدیدها و روابط بین‌الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با اعلام گفت: شماری از روحانیون طرح هجرت حوزه علمیه قم مستقر در استان بوشهر روز دوشنبه از پارس جنوبی دیدن كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا،‌ اسماعیل بوستانی با اعلام این خبر به ایرنا افزود: بیش از بیست ‬نفر از روحانیون مستقر در این استان از دستاوردهای پارس جنوبی دیدن كردند. این هیات از فاز یك طرح توسعه میدان گازی و همچنین طرح‌های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی و سایر مراكز اقتصادی دیدن كردند.
وی اظهارداشت: ازجمله مواردی كه بسیاری از دیداركنندگان ازپارس جنوبی به آن اذعان دارند، انعكاس محدود دستاوردهای بزرگی است كه به همت متخصصان و مدیران ایرانی در این منطقه به دست آمده است. باتوجه به ارتباط نزدیكی كه روحانیون با متن مردم دارند انتظار می‌رود، این دیدار در زمینه بازتاب گسترده موفقیت‌های جمهوری اسلامی در امر تامین منافع ملی از پارس جنوبی موثر باشد.