تبیان، دستیار زندگی
فت بیست و هفتمین دوره آموزشی تربیت مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز به پایان رسید . به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام راستگو مسئول مرکز تربیت مربی دفتر تبلیغات...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره آموزشی تربیت مربی کودکان و نوجوانان پایان یافت

بیست و هفتمین دوره آموزشی تربیت مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر حجت الاسلام راستگو مسئول مرکز تربیت مربی دفتر تبلیغات درمورد این دوره گفت: در این دوره  120خواهر طلبه و 120 طلبه برادر حضور داشتند که همگی با کسب نمرات بالا موفق شدند دوره را به اتمام برسانند.

وی همچنین از آغاز دوره عمومی این افراد گروه خبر داد و گفت: دوره عمومی تربیت مربی کودکان و نوجوانان شامل دروس روانشناسی، ادبیات، مبانی تعلیم و تربیت، مهارتهای تدریس و خوشنویسی است که پس از این دوره در پایان خردادماه سال آینده، از شرکت کنندگان امتحان به عمل خواهد آمد.

به گزارش رسا مسئول مرکز تربیت مربی دفتر تبلیغات افزود: در طول دوره شرکت کنندگان می ‌توانند در کلاسهای تمرین اجرا، با حضور اساتید این مرکز شرکت کنند.

وی خاطر یادآور شد: کسانی که موفق شوند دوره عمومی را با موفقیت به پایان برسانند، از سوی مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان به مراکز آموزشی کشور، اردوگاه ‌های تربیتی و طرح تابستانی هجرت اعزام خواهند شد.