تبیان، دستیار زندگی
جوانان جهان با قهرمانی تیم ملی لهستان پایان یافت دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان عصرامروزبا پیروزی 3 بر2 تیم ملی لهستان مقابل تیم ملی برزیل در مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری دانش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان جهان با قهرمانی تیم ملی لهستان پایان یافت

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان عصرامروزبا پیروزی 3 بر2 تیم ملی لهستان مقابل تیم ملی برزیل در مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان رسید.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تیم لهستان توانست به عنوان دومین تیم شگفتی ساز این دوره ازمسابقات شناخته شود و تیم ملی برزیل را كه قهرمان دوره قبل مسابقات والیبال جوانان جهان بود؛ با حساب3  بر2 و با نتایج 25 بر 23، 20 بر 25، 22 بر 25 و 15 بر11 از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود كند.

براساس این گزارش، تیم ملی برزیل در جایگاه دوم ایستاد. تیم بلغارستان سوم شد و تیم های كره جنوبی ، روسیه، ایران، صربستان و مونته نگرو و آلمان به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

یاد آورمی شود: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسوولان ورزش كشور، مسوولان فدراسیون والیبال، احمدی نژاد شهردار تهران، با اهدای جوایز و مدال ها به تیم های برتر برگزار شد. گفتنی است آندره آچوف از كشور روسیه به عنوان بهترین مدافع، ماكی كازیسكی از كشور بلغارستان به عنوان بهترین مهاجم، دانایل میلوسف از بلغارستان به عنوان بهترین سرویس زن و محمد سلیمانی از جمهوری اسلامی ایران كه در دو دوره از مسابقات نوجوانان جهان عنوان امتیاز آورترین بازیكن را به دست آورده بود؛ در این رقابت ها نیز این عنوان را از آن خود كرد.


پس از مراسم اهدای جوایز بهترین بازیكنان، سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات نواخته شد و دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جوانان جهان پایان یافت.