تبیان، دستیار زندگی
ند از سوی اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، در دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر خواهد بود، مبلغانی ویژه به استانهای کشور اعزام می شوند . به گزارش خبرنگار تبیان ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

500 مبلغ ویژه به سراسر کشور اعزام می شوند

از سوی اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، در دهه ولایت که از عید قربان تا عید غدیر خواهد بود، مبلغانی ویژه به استانهای کشور اعزام می شوند .

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از مهر، در دهه ولایت ( فاصله بین عید قربان تا عید غدیر) از سوی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم 500 مبلغ از حوزه علمیه به استانهای کشور اعزام می شوند و علاوه بر این مبلغان ویژه ای هم برای این دوران پیش بینی شده است.

حجت الاسلام سید مهدی مجیدی سرپرست اداره کل مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در فاصله میان عید قربان و عید غدیر دهه ای را موسوم به دهه ولایت طرح کرده ایم و برای این دهه برنامه های جدیدی در نظر داریم .

وی در ادامه گفت: عمده ترین برنامه در این مدت، اعزام مبلغ خواهد بود که تا سال گذشته با تعداد محدودی صورت می گرفت اما در امسال 500 مبلغ را از سوی حوزه به استانهای کشور اعزام می کنیم و علاوه براین از مبلغان بومی و مبلغان ویژه نیز در دهه ولایت بهره خواهیم گرفت .

سرپرست اداره کل مبلغین  مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با مبلغان ویژه گفت: این مبلغان در زمینه های مشخصی چون امامت و یا فرقه های مختلف دوره دیده و تخصص دارند و از جهتی می توان گفت که این مبلغان، مبلغان برتر کشور هستند .

وی حرکت مبلغان ویژه را حرکتی ملی عنوان کرد و گفت: برای هر استان یک تا دو نفر مبلغ ویژه پیش بینی شده است که این تعداد رقمی جدا از مبلغان بومی و اعزامی خواهد بود .

حجت الاسلام مجیدی در مورد مبلغان اعزامی به استانها افزود: برای هر استان پنج تا 10 مبلغ پیش بینی شده است که این میزان به شرایط استانها بستگی خواهد داشت و در این میان به استانهای مرزی به طور اخص توجه خواهیم داشت.