تبیان، دستیار زندگی
ود  رییس پژوهشكده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبر از انتشار برخی تحقیقات گروه‌های علمی این پژوهشكده داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حضرت حجت‌الاسلام سیدحسین میرمعزی با اشار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقیقات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی وارد بازار می‌شود

رییس پژوهشكده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبر از انتشار برخی تحقیقات گروه‌های علمی این پژوهشكده داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حضرت حجت‌الاسلام سیدحسین میرمعزی با اشاره به فعالیت علمی گروه‌های «سیاست»، «فقه و حقوق» و اقتصاد پژوهشكده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: تعدادی از كتاب‌های نوشته شده در این گروه‌ها به زودی منتشر و به علاقمندان عرضه حواهد شد.
وی دو كتاب «توزیع و مهار قدرت»، نوشته شریف لك‌زایی و «سیاست چیست؟» نوشته علی‌ اخترشهر را در گروه سیاست این پژوهشكده آماده انتشار اعلام كرد.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رییس پژوهشكده نظام‌های اسلامی این پژوهشگاه خبر از انتشار كتاب‌های گروه فقه و حقوق این پژوهشكده به نام‌های «جایگاه عرف در فقه»، «ارتداد و آزادی» و «فقه و عرف» نوشته سیدمحمد واسعی، حجت الاسلام سیدحسین هاشمی و حجت الاسلام ابوالقاسم علیدوست داد.
هم‌چنین وی خبر از انتشار كتاب «اقتصاد كلان با رویكرد اسلامی» اثر حجت الاسلام سیدحسین میرمعزی و «اسلام و چالش اقتصادی» ترجمه گروه اقتصاد داد.