تبیان، دستیار زندگی
رد  در پی هتك حرمت شبكه تلویزیونی الجزیره، مركز مدیریت حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای این حركت را نشانگر چهره تزویر استكبار جهانی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مركز مدیریت حوزه علمیه ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدرت مرجعیت، استكبار جهانی را به لرزه در آورد

در پی هتك حرمت شبكه تلویزیونی الجزیره، مركز مدیریت حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای این حركت را نشانگر چهره تزویر استكبار جهانی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مركز مدیریت حوزه علمیه قم در بیانیه خود با محكوم كردن اقدام شبكه تلویزیونی الجزیره قطر آورده است: شبكه تلویزیونی الجزیره در اقدامی موهن به ساحت مرجع بزرگوار حضرت  آیت الله العظمی سیستانی چهره منافقانه خود را بیش از پیش نمایان ساخت و موجی از خشم و نفرت را در انظار عالم اسلامی اعم از شیعه و سنی برانگیخت.
این بیانیه می‌افزاید: مرجعیت شیعه یك بار دیگر با ایفای نقش تاریخی و رسالت دینی خود در ایجاد و حفظ وحدت و یكپارچگی ملت مظلوم عراق در برابر مهاجمان و اشغالگران امریكایی قدرت پوشالی و متزلزل استكبار جهانی را به لرزه در آورد.
مركز مدیریت حوزه علمیه قم با محكوم كردن اقدام منافقانه شبكه وابسته الجزیره از مردم عراق خواست تا با حفظ وحدت و دفاع از كیان مرجعیت، زمینه خروج اشغالگران را از میهن اسلامی خود فراهم نمایند.