تبیان، دستیار زندگی
ان  مراسم پایانی بیست و هفتمین دوره تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام و المسلمین  راستگو  درباره بیست و هفتم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختتامیه بیست و هفتمین دوره تربیت مربی كودكان و نوجوانان

مراسم پایانی بیست و هفتمین دوره تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام و المسلمین  راستگو  درباره بیست و هفتمین دوره تربیت مربی كودكان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: در این دوره یكصد و بیست خواهر طلبه و یكصد و بیست طلبه برادر حضور داشتند كه همگی با كسب نمرات بالا موفق شدند دوره را به اتمام برسانند.
وی همچنین از آغاز دوره عمومی این افراد خبر داد و گفت: دوره عمومی دوره تربیت مربی كودكان و نوجوانان شامل دروس روان‌شناسی، ادبیات، مبانی تعلیم و تربیت، مهارت‌های تدریس و خوش‌نویسی می‌باشد كه پس از این دوره در پایان خردادماه سال آینده از شركت كنندگان امتحان به عمل خواهد آمد.
مسئول مركز تربیت مربی دفتر تبلیغات اضافه كرد: در طول دوره شركت كنندگان می‌توانند در كلاس‌های تمرین اجرا، با حضور اساتید این مركز شركت كنند.
وی خاطر نشان كرد: كسانی كه موفق شوند دوره عمومی را با موفقیت به پایان برسانند، از سوی مركز تربیت مربی كودك و نوجوان به مراكز آموزشی كشور، اردوگاه‌های تربیتی و طرح تابستانی هجرت اعزام خواهند شد.