تبیان، دستیار زندگی
ود  نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ، بر وحدت ویكپارچگی هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه تأكید كرد. به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان ،آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان، در خطبه های ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتحاد حوزویان و دانشگاهیان موجب توسعه علمی در جامعه اسلامی می شود

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ، بر وحدت ویكپارچگی هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه تأكید كرد.

به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان ،آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان، در خطبه های نماز جمعه این شهر كه در میدان امام برگزار شد ،ضمن گرامیداشت 27 آذر، سالروز شهادت آیت الله دكتر مفتح گفت: تلاش و حضور مؤثر در دو سنگر علمی كشور ، یعنی حوزه و دانشگاه همچنین جهاد و مبارزه با رژیم طاغوت از ویژگی های مهم این شهید بزرگوار است كه در وضع كنونی حوزویان و دانشگاهیان ، با الگو قرار دادن این روحانی دانشمند می توانند در تحكیم و توسعه علمی جامعه اسلامی گام بردارند.

امام جمعه اصفهان بر تحصیل علم و دانش تأكید كرد و از همگان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان خواست مطالعه وتحقیق را یكی از وظایف خود بدانند وبخشی از ساعات خود را به این كار ارزشمند اختصاص دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس ملی عراق ، و نقش تأثیر گذار مراجع تقلید ،بویژه آیت الله سیستانی ، در ثبات و هدایت مردم عراق ، اظهار امیدواری با توجه به حضور گسترده مردم عراق در این انتخابات ، اداره امور بدست نمایندگان این ملت باشد تا اشغالگران ناچار به خروج از این كشور شوند.

آیت الله طباطبا یی در ادامه خطبه های نماز جمعه ، از پوشش نا مناسب برخی بانوان ایرانی كه به مسابقات قطر اعزام شدند ، انتقاد كرد و خواستار حفظ ارزشها در هر شرایطی شد.

امام جمعه اصفهان همچنین،بر تأسیس و توسعه مكانهای ورزشی سر پوشیده و مناسب ، برای فعالیتهای ورزشی بانوان تأكید كرد.