تبیان، دستیار زندگی
شد   مسول معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تبلیغات محدود جوابگوی کاستیهای تبلیغ نیست. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین نبوی در جمع طلاب مدر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم خواستار پاسخگویی حوزه در امور تبلیغ شد

مسول معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تبلیغات محدود جوابگوی کاستیهای تبلیغ نیست.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین نبوی در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیدان با بیان مطلب فوق افزود: اینکه عده زیادی در حوزه بمانند و تبلیغات محدود داشته باشند به هیچ وجه نمی تواند جوابگوی کاستیهای تبلیغ باشد.

وی با اشاره به فعالیت ادیان و فرقه های انحرافی درکشور، شرایط موجود را اضطراری خواند و خاطر نشان کرد: امروز هفده گروه از شبکه های تبلیغی سفیران هدایت درکشور درحال فعالیت است که ضریب موقعیت دوره های تبلیغی این گروه ها بیش از برآوردهای اولیه ما بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین نبوی تاسیس دوره سفیران هدایت را بر اساس بررسی آسیب های دوره طولانی مدت حوزه عنوان کرد و افزود: مجموعه ای مانند این مرکز باید به طور جدی تقویت شود و بزرگان حوزه نیز در صورت صلاحدید دوره های کوتاه مدت سفیران هدایت رادیو مجموعه حوزه تصمیم دهند.
وی با بیان اینکه برای ورودی های حوزه علمیه، خروجی تعریف نشده است افزود: درسفیران هدایت، خروجی افراد تعریف شده است و فارغ التحصیلان پس از 5 سال ونیم باید به اهداف مشخص برسند.
نبوی پژوهش محوری را از مزایای دوره کوتاه مدت سفیران هدایت عنوان کرد و افزود: از ویژگی های دیگر این دوره علم محور بودن می باشد که اگر زمانی کتاب بهتری یافت شود جایگزین کتب قبلی شود.