تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت  آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با صدور بیانیه‌ای جسارت تلویزیون الجزیره را به حضرت آیت الله  العظمی سیستانی محکوم کردند و اظهار داشتند: مرجعیت داهی و مدبر، اشغالگران از عراق را بیرون خواهند راند. به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله صافی گلپایگانی اهانت الجزیره به آیت الله سیستانی را محکوم کردند

حضرت  آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با صدور بیانیه‌ای جسارت تلویزیون الجزیره را به حضرت آیت الله  العظمی سیستانی محکوم کردند و اظهار داشتند: مرجعیت داهی و مدبر، اشغالگران از عراق را بیرون خواهند راند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا،‌ آیت الله  صافی گلپایگانی در بیانیه خود با اشاره به شرایط حساس عراق در بازسازی خرابی‌های رژیم گذشته و اخراج اشغال‌گران آورده‌اند: جای تاسف است که برخی رسانه‌های معلوم الحال که از وجود یک عراق مستقل و آزاد بیم دارند، مقام مرجعیت زعیم عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی دامت برکاته را که رهبری این حرکت تاریخی را برای نجات عراق به عهده دارند، هدف اهانت قرار دهند و دشمنی خود را با ملت عراق و با اسلام آشکار می‌نمایند.
این مرجع تقلید می‌افزایند: ما ضمن اظهار تنفر شدید از این مواضع استعمار پسند، اهانت به مقام مرجعیت معظم له را محکوم کرده و به بدخواهان اعلام می داریم که علی رغم نیات پلید شما، مرجعیت داهی و مدبر، اشغالگران از عراق را بیرون خواهند راند و حاکم بر مردم خود ملت عراق خواهند بود و بازگشت عراق به دوران سیاه صدام ممکن نخواهد شد.