تبیان، دستیار زندگی
این روز ها اخبار بسیار زیادی در مورد مشکل گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. در یکی از همین خبرها، اعلام شد که FFA نسبت به استفاده از این فبلت بخصوص در پروازها به کاربران هشدار داده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشدار در مورد منع استفاده از گلکسی نوت 7 در هواپیما

پس از هشدار در مورد منع استفاده از گلکسی نوت 7 در هواپیما، ارزش بازار سامسونگ 10 میلیارد دلار کاهش یافت

گلکسی نوت 7

این روز ها اخبار بسیار زیادی در مورد مشکل گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. در یکی از همین خبرها، اعلام شد که FFA نسبت به استفاده از این فبلت بخصوص در پروازها به کاربران هشدار داده و به همین دلیل ارزش بازار سامسونگ در یک بازه ی زمانی کوتاه ۱۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

سازمان هوایی فدرال (FFA) به تازگی در مورد خطر آتش سوزی فبلت گلکسی نوت ۷ هشدار داده و به کاربران اعلام کرده که در پروازها از این دستگاه به هیچ وجه استفاده نکنند. پس از اینکه سامسونگ رسما اعلام کرد همه ی گلکسی نوت های جدید خود را به دلیل مشکل مربوط به باتری جمع آوری می کند، سهام این کمپانی تحت فشار قرار گرفت. پس از اینکه هشدارهای FAA نیز مطرح شد، سهام این غول کره ای ضربه ی بسیار بدی خورد و در واقع ارزش بازار این شرکت بیش از ۱۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

دیروز ارزش سهام سامسونگ در سئول به ۱۴۳۲ دلار رسیده که این ارزش نسبت به روز قبل ۳.۹ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر سامسونگ به سختی کار می کند تا تمامی ۲.۵ میلیون واحد نوت ۷ را که در سراسر جهان عرضه شده اند، جمع آوری کرده و آن ها را با نمونه های سالم و بدون مشکل تعویض کند. شدیدا توصیه می شود که دارندگان کنونی گلکسی نوت ۷ از طرح جدید تعویض دستگاه سامسونگ استفاده کرده و طی مدتی که گلکسی نوت معیوب را برای تعویض با مدل جدید و بدون مشکل به این شرکت پس می فرستند از یکی از محصولات سری گلکسی جی این کمپانی استفاده کنند. عرضه ی مدل اصلاح شده و بدون مشکل گلکسی نوت ۷، حدودا از یک هفته ی دیگر آغاز خواهد شد.


منبع : زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .