تبیان، دستیار زندگی
مستند تلویزیونی قاری شهید منا، حاج حسن دانش که توسط دارالقرآن بسیج کشور تولید و تدوین شده است
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مستند قاری شهید منا + فیلم

تولید مستند برای شهدای قاری منا از جمله برنامه های یادواره سوره های سرخ منا است که توسط دارالقرآن بسیج کشور تهیه شده است.

شبکه تخصصی قرآن تبیان

قاری منا، حسن دانش

همزمان با سالگرد فاجعه منا و شهادت تعدادی از قاریان کشور در این فاجعه دردناک موسسه قرآنی بسیج کشور اقدام به تولید مستند هایی درباره این عزیزان کرده که هم زمان با سالگرد این فاجعه غم بار از شبکه های قرآن و سه سیما پخش گردید.

شهید حسن دانش، در اسفندماه 1393 در سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به رتبه نخست بخش قرائت تحقیق دست یافت. و به عنوان نماینده ایران در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شرکت نمود که در این مسابقات نیز موفق به کسب مقام اول گردید.

نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بود که سال گذشته هم زمان با روز عید قربان در فاجعه منا به شهادت رسید.

وی در تاریخ 2 مهر 1394 در فاجعه منا که به دلیل ازدحام جمعیت در یکی از مسیرهای حرکت حاجیان به سمت جمرات رخ داد، درگذشت. پیکر وی در جمعه دهم مهر در سردخانه ای در جده شناسایی شد. آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد بر پیکر این قاری بین المللی نماز اقامه کرد.

آنچه پیش روست، مستند این شهید سعید است که به همت دارالقرآن بسیج کشور تولید و تدوین شده است.

  • مستند تلویزیونی قاری شهید منا، حاج حسن دانشمستند تلویزیونی قاری شهید منا، حاج حسن دانش