تبیان، دستیار زندگی
نشست مشترک قطعه سازان ایران خودور و پژو دیروز با حضور 130 نفر از مدیران 65 شرکت تامین کننده فرانسوی، 16 نفر از مدیران ارشد پژو و بیش از 140 نفر از تامین کنندگان و قطعه سازان داخلی برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز مشارکت قطعه سازان ایرانی در تامین محصولات پژو

تامین محصولات پژو

نشست مشترک قطعه سازان ایران خودور و پژو دیروز با حضور 130 نفر از مدیران 65 شرکت تامین کننده فرانسوی، 16 نفر از مدیران ارشد پژو و بیش از 140 نفر از تامین کنندگان و قطعه سازان داخلی و با هدف شناخت فرصت ها و توسعه همکاری های زنجیره تامین در تولید محصول مشترک در شرکت ساپکو برگزار شد.

در این نشست حسین نجاری، مدیرعامل ساپکو و محمدرضا معتمد مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو «ایکاپ» و همچنین ژان کریستف کمار، قائم مقام اجرایی پژو در منطقه خاورمیانه و آفریقا و جومبارت، قائم مقام طرح های عملیاتی این شرکت در ایران سخنرانی کردند.

نشست فعالان زنجیره تامین ایران خودرو و پژو امروز نیز ادامه خواهد داشت و بازدید هیئت فرانسوی از خطوط تولید سازندگان ایرانی از جمله برنامه های امروز هیئت فرانسوی است.

تسریع در خودکفایی قطعات خودروهای جدید، ایجاد تعامل دو سویه میان قطعه سازان دو شرکت در ارتقای کیفی قطعات، افزایش توان فنی مهندسی و رقابت پذیری سازندگان داخلی، ایجاد ظرفیت های صادراتی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و بسترسازی برای عقد قراردادهای همکاری مشترک از جمله اهدافی است که در این نشست دو روزه دنبال می شود.



منبع: خبرگزاری تسنیم - اقتصادی

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .