تبیان، دستیار زندگی
از مطالب کار شده در هفته ی گذشته می توان به توجه بیش از حد به وزن، مواد غذایی مردانه، پاکسازی بدن با عسل، سم زدایی از مثانه، گیاان دارویی مفید برای ورم معده، عوامل پرخوری، چگونگی نگهدای از ماهیتابه و ... اشاره کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغذیه ی هفته را مرور کنید

از مطالب کار شده در هفته ی گذشته می توان به توجه بیش از حد به وزن، مواد غذایی مردانه، پاکسازی بدن با عسل، سم زدایی از مثانه، گیاهان دارویی مفید برای ورم معده، عوامل پرخوری و چگونگی نگهدای از ماهیتابه اشاره کرد.

بخش تغذیه و آشپزی تبیان
مواد غذایی

علائمی که نشان می دهد وسواس وزن گرفته اید
همه ما با هم متفاوت هستیم و باید وزن متفاوتی نیز داشته باشیم. اینکه تناسب اندام داشته باشید و چند کیلو وزن کم کنید کمک زیادی به اعتماد به نفس و سلامتی تان خواهد شد. اما نه اینکه وزنتان را پایین تر از حد طبیعی بیاورید.

مواد غذایی مفید برای سلامت جنسی آقایان
غذایی که می خورید، بر میل جنسی و سلامت شما تأثیرگذار است و رژیم غذایی سالم در آقایان، بر قدرت نعوظ و میزان تحرک اسپرم ها بسیار موثر است

عسل و آب: ترکیبی ساده، خواصی فوق العاده + روش تهیه
آیا می دانید که مصرف یک فنجان عسل با آب ولرم به صورت ناشتا بسیار بیشتر از قهوه به بیدار شدن و شادابی بدن کمک می کند؟ این نوشیدنی در سم زدایی از بدن نیز کارساز است.

درمان ورم معده با 8 گیاه دارویی
راه های مختلفی برای درمان ورم معده وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود. در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای درمان این بیماری آورده شده اند...

6 عاملی که بدون گرسنگی غذا به خوردتان می دهد
زمانی که بدن دچار کمبود انرژی و مواد مغذی باشد سیگنال گرسنگی را ارسال می کند. اما برخی مواقع اصلاً گرسنه نیستید و تحت برخی شرایط احساسی و عاطفی به صورت ناخودآگاه به سمت مواد غذایی گرایش پیدا می کنید.

6 توصیه برای پاکسازی مثانه
برای مراقبت از مثانه و سم زدایی از آن باید حداقل هر دو ماه یکبار به فکر پاکسازی آن باشید. در این مطلب شما را با 6 روش پاکسازی مثانه آشنا می کنیم.

خوردنی ها و کارهای ممنوعه در حالت ناشتا
انجام برخی کارها و خوردن برخی مواد غذایی با شکم خالی ممکن است مشکلاتی را برای بدن به وجود آورد. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

9 توصیه برای اینکه غذا به ماهیتابه نچسبد
از چیدن ماهیتابه ها روی هم بپرهیزید چون باعث خراب شدن آن ها می شود. به این ترتیب نیز لایه محافظتی آن ها حفظ شده و مواد غذایی کمتر به آن می چسبند.

سویا در مبتلایان به سندروم تخمدان پلی کیستیک
برای مبتلایان به سندروم تخمدان پلی کیستیک همواره این سوال مطرح است که مصرف سویا برایشان خوب است یا خیر؟ برای اینکه تا حدودی این ابهام در میان مبتلایان به این سندروم برطرف شود به شرح کامل آخرین مطالعات در این زمینه می پردازیم...

هر روز یکی از این 6 ماده غذایی را میل کنید
تاثیر مواد غذایی سالم بر سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن یک رژیم غذایی سالم، متعادل و متنوع به میزان 80 درصد در برطرف کردن اختلالات و بیماری های تاثیر مثبت دارد.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.